Strona główna  /  Usługi  /   Metoda VLASIK

Metoda VLASIK

VLASIK® to autorska metoda Piotra Voigta założyciela Voigt Klinika Oka, która umożliwia korekcję dużych lub skomplikowanych wad wzroku. Przeczytaj na czym polega zabieg i jakie są wskazania.

Metoda VLASIK laserowa korekcja wzroku w klinice Voigt

W przypadku naszej autorskiej metody VLASIK® zakres korekcji jest praktycznie nieograniczony. Zabieg VLASIK® jest przeznaczony również dla pacjentów z cienką rogówką lub dużą źrenicą.

Sama procedura zabiegu jest podobna do metody FEMTOLASIK, natomiast różnica polega na innowacyjnym zaprojektowaniu zabiegu i oprogramowaniu laserów, co zostało przez nas opracowane na podstawie wieloletniego doświadczenia i kilku tysięcy przeprowadzonych zabiegów.

Zabiegiem tym korygujemy przede wszystkim trudne i skomplikowane wady wzroku. Ze względu, na jakość i brak powikłań oraz natychmiastową poprawę widzenia stosujemy go jednak do większości przypadków krótkowzroczności i astygmatyzmu.

Jak przebiega laserowa korekcja wzroku VLASIK?

Jesteś zainteresowany tym zabiegiem?

W naszej klinice doświadczeni specjaliści indywidualnie podchodzą do każdego pacjenta. Zapraszamy do umówienia się na konsultację.

Voigt to doświadczenie

Eksperckie treści na naszym blogu

8 marca, 2024

Nużeniec Oka: Przyczyny, Objawy, Diagnoza i Leczenie